De nieuwe manier van inschrijven

Met ingang van dit jaar slaat de S.J.O.C. Avondvierdaagse de handen ineen met Atleta, een ervaren partner in ticketverkoop voor sportevenementen. Atleta verzorgt onder andere het inschrijven van de Nijmeegse 4DAAGSE, De Zevenheuvelenloop en de Dam tot Dam wandeltocht.

U schrijft zich niet meer in via onze eigen website, maar zoals gezegd via Atleta. Klik hier om naar de inschrijfpagina te gaan.

Het inschrijven op de website is voor individuelen, gezinnen en groepjes tot maximaal 8 personen. Heeft u een grotere groep dan verzoeken we u contact op te nemen met ons via: info@sjoc-avondvierdaagse.nl. Op die manier kunnen we de nieuwe procedure van inschrijven uitleggen voor grotere groepen.

Bent u op de website van Atleta, doorloop de volgende stappen:
1. Kies het aantal personen die meelopen op de gewenste afstand.
2. Personaliseer de registraties, met naam, adres, woonplaats en e-mail gegevens.
3. Wie plaatst de bestelling? Selecteer de juiste persoon. Deze persoon beheert voor dit jaar alle gegevens.
4. Controleer nog een keer alle gegevens en start vervolg het betaal proces via Ideal.
5. Na het betalen ontvangt u een link waarin de inschrijvingen beheert kunnen worden. Per persoon of tegelijk kan het ticket met daarop
de gegevens en QR-code uitgeprint of gedownload worden op je telefoon.

Ingeschreven en uw ticket met QR-code ontvangen?
Dan bent u verzekert van een startbewijs. We werken nog steeds met de starthokjes. Zoek dinsdag het starthokje op met de gekozen km’s.
Vanaf 18.00 uur starten we en krijgt u de eerste scan, vervolgens kan de route gelopen gaan worden.

Gedurende de route zijn er ook controle posten, laat de QR-code opnieuw scannen door de controleur en vervolg de route. Route afgerond en weer
aangekomen op het plein? Dan laat u de QR-code opnieuw scannen bij het scan punt in de tent. Op die manier weten wij dat iedereen binnen is.
De overige wandelavonden zien er hetzelfde uit. Haal een start scan bij het starthokje, loop de route, scan de QR-code bij controleposten en sluit af
bij het scanpunt in de tent. Vrijdag zijn er zoals gewoonlijk vaste starttijden, maar de procedure van scannen blijft gelijk.

Bent u vrijdagavond uitgelopen en heeft u gedurende de week alle scanpunten gehaald? Dan kunt u de welverdiende medaille ophalen. Dit kan op
het plein en is aangegeven met een spandoek. Laat op de betreffende plaats uw ticket weer zien dan weet de uitgifte persoon welke medaille of
nummer er uitgegeven moet worden.

Zwartlopers
Helaas komen we er elk jaar weer achter dat er veel ouders/begeleiders van kinderen zijn die zich niet officieel inschrijven. Dat is heel jammer voor
ons. Wij proberen een veilige avondvierdaagse voor iedereen te organiseren met een feestelijk tintje. Het zou toch jammer zijn als we deze ‘formule’
aan moeten passen omdat het financiële plaatje niet meer in balans is. Vandaar dat wij alle deelnemers verzoeken om in te schrijven.

Samen met onze 130 vrijwilligers proberen wij er een leuke en veilige week van te maken. De week die vooral draait om wandelen, gezelligheid, feest
en een goede sfeer en die er is voor jong en oud. En deze traditie willen wij nog heel lang voortzetten.

In verband met de te verwachten drukte op 2e Pinksterdag en voor de start op 10 juni 2025 raden wij u aan om zoveel mogelijk gebruik te maken van de mogelijkheid om vooraf in te schrijven. De inschrijfavond, die zal worden gehouden worden in Zalencentrum De Hoendrik aan de Dorpsplein in Herveld, is als volgt gepland:

Dinsdag 20 mei 2025 van 19.00 uur – 21.00 uur. U kunt hier pinnen of contant afrekenen/of maakt gebruik van uw qrcode scanner in de bankomgeving.

Kinderen onder de 10 jaar dienen altijd ingeschreven te worden met een volwassene, of in groepsverband ingeschreven te worden.

Tijdens de wandelweek staat er een tent op het Dorpsplein. Naast de tent schrijven we ook op 2e Pinksterdag in. (Het liefst pinnen)

Inschrijven op de eerste wandeldag.

Van 13.00 uur – 16.00 uur en van 18.00 uur – 19.30 uur (15 km wandelaars tot 19.00 uur). Ditmaal in de tent.

Inschrijven voor groepen

Inschrijvingen groepen. Aanvraag via info@sjoc-avondvierdaagse.nl. Wij verzoeken degenen die de groepen inschrijven contact met ons op te nemen, zodat wij de nieuwe procedure van inschrijven kunnen uitleggen.

 

Deelnamekosten

€ 7,50 per persoon.

Start- en eindtijden

Start = Dinsdag, woensdag en donderdag tussen 18.00 en 19.30 uur. De 15 km wandelaars starten tussen 18.00 en 19.00 uur.

Vrijdag zijn er in verband met de intocht verplichte starttijden:

  • 15 km van 18.00 tot 18.30 uur
  • 10 km van 18.30 tot 19.00 uur
  • 5 km van 19.15 tot 19.45 uur
  • 2,5 km van 19.30 tot 20.00 uur

Alle wandelaars dienen voor 22.00 uur binnen te zijn.

Startprocedure

Alleen de deelnemers die zich tussen 18.00 en 19.30 uur (15 km wandelaars tot 19.00 uur) nog moeten inschrijven, starten de eerste avond nadat ze ingeschreven zijn.

Tweede en derde wandelavond:

Het maakt niet uit bij welk hokje u staat. Zorg dat u de qr-code bij de hand heeft voor een vlotte afhandeling. Groepen dienen wel bij het groepenhokje te staan.

Controleposten

Op diverse plaatsen langs de routes zullen controleposten staan, waar u uw qr-code dient te laten scannen.

Let op: laat aan het einde van de avond weer uw qr-code scannen, zodat we weten dat u binnen bent!

Zo kunnen we controleren of alle wandelaars binnen zijn.

De afstanden

(kleuren pijlen met de afstanden: groen 2,5; blauw 5; geel 10; rood 15)

Alle afstanden starten en eindigen op het Dorpsplein. De afstanden zijn van verschillende kleuren voorzien en leiden u door de Avondvierdaagse: de pijlen op de routeborden correspondeert met de afstand die u wandelt.

Medailles

Op vrijdag kunnen de medailles buiten opgehaald worden. Er wordt duidelijk aangegeven waar u de welverdiende medaille op kunt halen!

Ook is het mogelijk om medailles die u kwijt geraakt bent bij te kopen. U kunt daarnaar informeren bij het ophalen van de medaille.